Acomiadament

18 gener 2010

S’acaba. Tot el que comença acaba. Tot té una fi, i ho sabem. Avui acabe el blog, el tanques. Les idees queden aquí plasmades i aquestes sí que mai moriran. Així doncs, el tema de avui el dedicaré a acomiadar-me d’aquesta forma d’escriure i expressar la meua opinió en torn a açò mateix.

En quant a la meua experiència pel que fa al blog he de dir que ha sigut nova. No havia tingut relació amb el món dels blogs però he de dir que m’ha agradat. M’agrada la idea perquè dóna sensació de llibertat. Pots expressar-te lliurement sobre el tema que t’abellisca. A més a més, és un sistema pel qual els receptors poden expressar la seua opinió, els seus dubtes o el que vulguen de manera ràpida i efectiva. Permet una comunicació realment bona. També cal dir que és una eina moderna adaptada als nous temps. Una eina que m’agrada i que de vegades inclús em diverteix. Però com a inconvenient, requereix una constància. Una constància que significa esforç. No obstant això, torne a repetir que ha sigut una grata experiència que m’ha plantejat adoptar-ho com a costum. Ja ho decidiré.

Així doncs, una vegada donada la meua opinió pel que fa al blog conclouré. Conclouré dient que aquesta optativa crec que ha resultat molt útil gràcies sobretot a la part pràctica com el fòrum, les lectures i el blog. I ja per últim, només em queda dir que he estat molt agust en l’assignatura i done les gràcies a tots els companys i companyes i a la professora. Ací s’acaben les meues intervencions. Us desitge molta sort. Adéu.

Leave a Reply



¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 10 15 ?