Motiu i elecció de l’obra

19 novembre 2009

Avui és 19 de novembre de 2009, el cel és gris, les groguenques fulles voleien davant la meua expectant mirada. Però davant aquest oratge he vist els petits rajos del Sòl que intenten fer-se lloc al trist cel. Avui he decidit començar el meu blog de l’assignatura.

Quin serà el contingut? A aquesta primera entrada informaré del que es parlarà al blog i en servirà de presentació. A mesura que vaja avançant el blog descriuré passatges del llibre, reflexions que m’haja pogut oferir l’obra, el que em suggereix, el que em provoca, el que hi pense, a més d’explicar el títol del blog relacionat amb l’obra.

Però, quin llibre, quina obra he elegit? Doncs, després de veure la llista de les possibles obres assagístiques a triar, de sobte em va cridar l’atenció una sobre la resta. Aquesta obra és: A peu pel Comtat i la Marina de Josep M. Espinàs. Un text que ens farà viatjar per aquestes dos comarques de la província d’Alacant.

El motiu de l’elecció? Com que sóc de la comarca del Comtat, exactament de Muro d’Alcoi, he considerar una oportunitat única llegir sobre la meua terra. Una terra que està distant de mi per motiu dels meus estudis, però que visite ansiosament cada cap de setmana. Així doncs, m’interessa moltíssim saber el que escriu l’autor i la seua visió. No obstant, no m’oblide que l’obra també es passeja per la Marina. Una comarca amb altres característiques i que també m’interessa ja que viuen diferents companys meus. Per tant, un motiu lligat amb l’altre m’ha fet que m’interesse en gran mesura aquest obra, que a més m’ajudarà a conéixer un gènere interessant (des del meu punt de vista) com és l’assaig.

D’aquesta manera, avui comença una experiència nova! Una experiència que sens dubte ens farà reflexionar i gaudir mitjançant un viatge ple de paisatges, pensaments, lletres amb la gran ajuda de la enorme il•lusió que em provoca aquesta forma d’expressar-me.

Leave a Reply



¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 6 11 ?